romanc Опубліковано 15 Травня, 2017 в 16:01 #1 Опубліковано 15 Травня, 2017 в 16:01 Пришлось ехать в киев на сидячем поезде , на лежачий не было уже билетов). Это просто капец, как над народом издеваются. Обычные люди спят в это время, сейчас выезжает в 23-30, так кружки йоги отдыхают по сравнению с позами, которые принимают пассажиры(((. Один мужик просто лег в проходе и спал. Раньше ходил этот поезд хоть и рано, но все же днем. И второй асспект переноса, теперь не удобно пересаживаться в Киеве на другие поезда, отправляющиеся после обеда.
Saddy Опубліковано 15 Травня, 2017 в 17:09 #3 Опубліковано 15 Травня, 2017 в 17:09 це нічний експрес, раніше він так і виїжджав, орієнтовно в 23-30. їхав цим потягом один раз, більш не було бажання. зручність такого графіку в тому, що він прибуває в Київ в 06 ранку люди встигають на роботу/навчання/по справах. п.с. глянув ціни - купейний з постіллю до Києва 153 грн., в цьому сидячому: 1-й клас 209 грн., 2-й клас 105 грн. цікаво в чому різниця? імхо краще на годину довше в купе (+на 50 грн. дешевше)
Bliksss Опубліковано 15 Травня, 2017 в 17:53 #4 Опубліковано 15 Травня, 2017 в 17:53 перепрошую, це замість того що раніше о 6.30 ранку з Луцька, а о 12.55 в Києві? Дуже зручно було...
itax Опубліковано 15 Травня, 2017 в 17:58 #5 Опубліковано 15 Травня, 2017 в 17:58 це той що був Київ - Варшава, потім Київ - Ковель, а тепер тільки з Луцька. І не дай їм бог спробувати під цю срань прибрати звичайний Київ-Ковель, який доречі так само в 6 ранку приходить (між ними різниця в 6-8 хвилин, і це при тому що він майже ніде не стає після Здолбунова, а значить не виконує нормальної функції такого сидячого потяга, який зазвичай забирає людей ранком із пригородів). І в Луцьку він мега незручний, бо на нього вже інакше як на таксі не потрапиш.
itax Опубліковано 15 Травня, 2017 в 18:00 #6 Опубліковано 15 Травня, 2017 в 18:00 А за рахунок того, що він "швидкий", то ціни на нього дійсно дурні, я колись в Рівному на нього сів до Луцька - 60₴ за сидяче місце, при тому що маршрутка була ще по 40.
Lukych Опубліковано 15 Травня, 2017 в 18:09 #7 Опубліковано 15 Травня, 2017 в 18:09 Проблема в тому, що з великого портового міста Луцька до Києва зазвичай білетів немає, особливо у якісь святкові дні. За 39 днів до поїзда, коли починається продаж квитків, купейні розходяться за декілька годин
Saddy Опубліковано 15 Травня, 2017 в 18:37 #8 Опубліковано 15 Травня, 2017 в 18:37 23 минуты назад, Lukych сказал: За 39 днів до поїзда, коли починається продаж квитків, купейні розходяться за декілька годин та ну. щойно переглянув, на завтра є купейні, на п'ятницю теж, на суботу. на київський напрямок за 39 днів квитки не розлітаються. не треба. в передсвяткові дні можливо й так, наприклад глянув на кінець травня (випускні і т.д.) - білетів вистачає будь-який на останні дні травня (25-31)
Lukych Опубліковано 15 Травня, 2017 в 20:10 #10 Опубліковано 15 Травня, 2017 в 20:10 1 година тому, Saddy сказано: та ну. щойно переглянув, на завтра є купейні, на п'ятницю теж, на суботу. на київський напрямок за 39 днів квитки не розлітаються. не треба. в передсвяткові дні можливо й так, наприклад глянув на кінець травня (випускні і т.д.) - білетів вистачає будь-який на останні дні травня (25-31) Так мова і велась про святкові дні. Хоча зараз на 15-16 червня квитків на Ковель-Київ немає, пропонується лише сидячий нічний.
itax Опубліковано 15 Травня, 2017 в 21:19 #11 Опубліковано 15 Травня, 2017 в 21:19 Так мова і велась про святкові дні. Хоча зараз на 15-16 червня квитків на Ковель-Київ немає, пропонується лише сидячий нічний.я так думаю його саме так і використовують: типу як на святкові дні кому треба конче. Хоча все одно дивне рішення, дуже хотілося б знати, яка у нього завантаженість у звичайні дні, хто і нащо ним взагалі користується.P.S. Якщо вже і пускати швидкий - то біля 19 - 20 години і щоб за 5-6 годин був в Києві. Тоді це діло.
Saddy Опубліковано 16 Травня, 2017 в 05:47 #12 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 05:47 9 часов назад, Lukych сказал: Так мова і велась про святкові дні. в святкові дні проблемно добратися в будь-яке місто. і не тільки в Луцьку така проблема.
jack74 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:27 #13 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:27 15 годин тому, romanc сказано: Раньше ходил этот поезд хоть и рано, но все же днем. И второй асспект переноса, ... хм... в 2007-му він теж вночі ходив... Так само, як і зара - пізно ввечері сідали, на ранок в Києві... (2007-й згадав, бо просто я тоді ним проїхався, більше зарікався) А що, його розклад міняли? (скрін вчорашній) я не розумію, хто їздить тією мукою сидячою, коли є нормальний "лежачий"
Will Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:34 #14 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:34 @jack74 наприклад, ті, кому їхати не з кінця в кінець. ну, або якшо місця на плацкарт скінчилися.
itax Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:38 #15 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:38 23 minutes ago, jack74 said: я не розумію, хто їздить тією мукою сидячою, коли є нормальний "лежачий" Так це ще й при тому, що квиток 100 грн на сидячий 2-го класу, при ціні на плацкарт 68 грн (без постілі), 90 з постілю. А ще через те, що ані з Новограда, ані з деяких інших пунктів, що після Здолбунова, не можна сісти на цей "сидячий", люди викуповують квитки на 098, і вже з Луцька чи Рівного тоді квитків нема...
itax Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:44 #16 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:44 22 minutes ago, Will said: @jack74 наприклад, ті, кому їхати не з кінця в кінець. ну, або якшо місця на плацкарт скінчилися. тільки останній варіант. Бо не з кінця в кінець - це з Луцька до Шепетівки? За 65 грн? При тому що: треба довше чекати у Луцьку (плацкарт іде раніше), платити БІЛЬШЕ (плацкарт 44 грн), комфот МЕНШИЙ. Ваш варіант був би правильний і логічний, якби цей сидячий потяг відправлявся раніше, коштував би дешевше (бо сидячий) робив би більше зупинок і був би таким собі міжрегіональним потягом, що зв'язував би обласні центри і деякі інші нас.пункти. А вже через більші чі просто вузлові станції нісся б нічний плацкартно-купейний експрес. Який коштував би дорочже. Оце логіка. Хтось знає, як вийти на дирекцію Укрзалізниці, чи хто там такі геніальні маршрути розробляє?
jack74 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:49 #17 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:49 16 хвилин тому, Will сказано: @jack74 наприклад, ті, кому їхати не з кінця в кінець. ну, або якшо місця на плацкарт скінчилися. ну, про нісенітницю "з кінця в кінець" ти вже зрозумів, да? А про "місця на плацкарт закінчилися" - ти скрін уважно подивився?
Will Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:54 #18 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:54 3 хвилин тому, jack74 сказано: А про "місця на плацкарт закінчилися" - ти скрін уважно подивився? Пропонуєте знімати потяг, якшо раптом не всі квитки продали на попередній?)
itax Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:57 #19 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:57 Доречі, ніби не вихідні і не свята, а вже на сьогодні лише 1 місце купейне з Луцька до Києва є! Отже - дуже популярна штука. Значить треба зробити більше купейних місць доступними. Бо вже навіть від Новограда чи тим більше Коростеня можна і сидячи доїхати. А от з Луцька - вже нє.
jack74 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:57 #20 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:57 3 хвилин тому, Will сказано: Пропонуєте знімати потяг, якшо раптом не всі квитки продали на попередній?) а ти пропонуєш на всі напрямки дублювати рейси додатковим "фірмовим швидкісним", бо вдруг всі квитки на звичайний порозбирають? А взагалі-то я писав стосовно людей, котрі користуються, а не стосовно тих, котрі призначають. ПиСи: крім того він не майже "попередній", вони "паралельні"
itax Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:58 #21 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 06:58 15 minutes ago, Will said: Пропонуєте знімати потяг, якшо раптом не всі квитки продали на попередній?) Питання в тому - а на холєру він взагалі треба? Так, аби було?! От серйозно, яку задачу по перевезенню не візьми - він її кожну фейлить...
AID Опубліковано 16 Травня, 2017 в 08:10 #23 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 08:10 1 година тому, itax сказано: Доречі, ніби не вихідні і не свята, а вже на сьогодні лише 1 місце купейне з Луцька до Києва є! Отже - дуже популярна штука. Значить треба зробити більше купейних місць доступними. Бо вже навіть від Новограда чи тим більше Коростеня можна і сидячи доїхати. А от з Луцька - вже нє. а чому ігноруєте плацкартні? на сьогодні ще є більше 80 місць і там такі самі ліжка як в купе цікаво, чому на той же самий потяг 098Л в різних вагонах різна ціна на плацкартні місця: 92грн - 114 грн? Показати приклад цін 92 - 114 грн. Hide
itax Опубліковано 16 Травня, 2017 в 08:12 #24 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 08:12 15 minutes ago, AID said: а чому ігноруєте плацкартні? на сьогодні ще є більше 80 місць і там такі самі ліжка як в купе цікаво, чому на той же самий потяг 098Л в різних вагонах різна ціна на плацкартні місця: 92грн - 114 грн? Ліжка ті самі, але купе є купе. Різні вагони. Давно вже така тєма. В касі можна питати наприклад "найдешевший" чи "нормальний" =)
Bliksss Опубліковано 16 Травня, 2017 в 08:13 #25 Опубліковано 16 Травня, 2017 в 08:13 14 годин тому, itax сказано: А за рахунок того, що він "швидкий", то ціни на нього дійсно дурні, я колись в Рівному на нього сів до Луцька - 60₴ за сидяче місце, при тому що маршрутка була ще по 40. Я в минулому році, по 2-3 рази на тиждень катався цим потягом в Київ і назад, о 13-й в Києві, 4 години в Києві для вирішення своїх питань і назад додому ,ще до опівночі. Маршрутка - 230 грн, сидячі місця в потязі 90 грн., майже завжди - всі вагони (з Києва) на 100% заповнені. В потязі - туалет, чай - кава, ну і безпечніше ніж в маршрутці. З теперішнім графіком - нафіг цей потяг.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.